sobota, 3 października 2015

ZESTAW STARTOWY DO MANICURE HYBRYDOWEGO + FILM

Jakiś czas temu postanowiłam zakupić sobie zestaw do manicure hybrydowego. Szukałam na wielu różnych stronkach odpowiedniego zestawu. Ciężko było mi znaleźć coś dobrego, ale nie drogiego. Nie potrzebowałam wielkich buteleczek z lakierami, ponieważ sama nie jestem w stanie ich zużyć. W końcu stwierdziłam, że warto zajrzeć na allego i tam znalazłam mój zestaw na moje potrzeby. Zdecydowałam się na jedne z tanich lakierów, chciałam sprawdzić czy w ogóle będzie mi ta hybryda wychodzić. 

W zestawie znalazłam:

LAMPA UV

CLEANER i ACETON

PILNIK, PATYCZEK i BLOK POLERSKI

5 WYBRANYCH PRZEZE MNIE KOLORKÓW

BAZA, TOP

oraz OLEJEK DO SKÓREK

Osobiście jak na początek jestem zadowolona z zakupu. Niedługo planuję zainwestować w droższe lakiery i mam nadzieję, że będzie ich więcej.

Postanowiłam również nagrać film co i jak robię :)


Jeśli chcecie więcej postów na temat paznokci hybrydowych i ich zdobienia piszcie w komentarzach! :)Miłego oglądania!








7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, że pokazałaś krok po kroku jak robisz te hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny poradnik :) może zdecyduję się też na taki zestaw, bo ostatnio coraz bardziej podobają mi się hybrydy :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak najbardziej polecam Ci taki zestawik :) Na allegro znajdziesz na prawdę dużo taniej niż w sklepie stacjonarnym :)

      Usuń
  3. Świetne :* :)
    Zaparaszam :)
    http://pastelviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo się już waham nad kupnem takiego zestawu i zaczęciu robienia sobie hybryd sama :) Zgadzam się z przedmówcą- bardzo fajnie, że pokazałaś krok po kroku jak należy to robić :) Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam również do mnie: http://karusiak22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogę się dowiedzieć ile kosztował Ciebie taki zestawik ? ;)
    nikoliza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń