poniedziałek, 21 marca 2016

PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY | 2016

Wczoraj (20.03.2016) wszyscy świętowali astronomiczny Pierwszy Dzień Wiosny. Ja natomiast jako datę rozpoczęcia tej pory roku uznaję dzisiaj 21.03.2016.. Naprawdę nie rozumiem skąd tak nagle wzięło się świętowanie tego dnia dzień wcześniej, przecież zawsze od przedszkola mówiono nam (bynajmniej no u mnie tak było), że wiosna zaczyna się 21 marca.. dzień wagarowicza itp. 

Szczerze mówiąc dzisiejszego dnia u mnie w mieście pogoda się nie popisała, według prognozy miało być tak.. najwyższa temperatura 8°C, wiatr 16 km/h, szansa opadów 20% i dokładnie tak było! :'((  Na szczęście parę dni wcześniej było troszkę cieplej i mogłam zrobić parę zdjęć do wpisu.





Na blogu zaczną powoli pojawiać się już wpisy również typowo wiosenne: diy, makijaże czy też wiosenne ozdoby na paznokcie. :)


4 komentarze:

  1. ładne zdjęcia ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo optymistyczne zdjęcia.
    Miłego dnia! ♥
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty, fajny jest ten Twój blog. :) Zapraszam też do mnie: https://www.amart.pl/category/porcelana Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń