środa, 3 lutego 2016

10 POMYSŁÓW JAK SPĘDZIĆ FERIE W DOMU

  Jestem osobą która lubi towarzystwo lecz nigdy nie przeszkadzało mi to gdy raz na jakiś czas zostałam na kilka dni sama w domu. Czasami wolę zaprosić koleżanki do siebie lub odciąć się od całego otaczającego mnie świata i wtedy mogę zwyczajnie zająć się sobą i przemyśleć wszystkie sprawy. Ostatnio rozmawialam ze znajomymi o planach na ferie: kilka osób pojechało w góry z rodzinami bądź na kolonie, ktoś za granicę do siostry a część tak jak ja została w domu. Wydaje mi się, że zostanie w swojej okolicy nie jest złym pomysłem i wcale nie musimy się nudzić. A więc jak miło spędzić ferie w domu? Mam dla was kilka propozycji.


Zrób coś co zwykle odkładasz "na później"

Często zapisuję sobie w kalendarzu rzeczy które powinnam zrobić w najbliższym czasie niestety zwykle kończy się to tak, że nie robie tego wcale. Zawsze znajdzie się jakąś wymówkę brak czasu, nauka itp. W ferie masz mnóstwo wolego czasu więc nie siedź przed telewizorem tylko rusz się i zrób coś z czego będziesz dumna/dumny! :)

Idź pobiegać

Jeśli lubisz aktywny tryb życia, ale brak Ci czasu czy może motywacji do tego aby w tygodniu szkolnym wstać wcześniej lub po szkole pójść na godzinkę pobiegać zrób to teraz! Możesz spokojnie wstać o której chcesz,tak żeby się wyspać a i tak możesz iść ćwiczyć. Jest to o wiele lepszym i zdrowszym dla ciebie rozwiązaniem niż bezczynne siedzenie.



Łyżwy

Na pewno gdzieś w okolicy twojego zamieszkania jest lodowisko. Ja osobiście uwielbiam jeździć na łyżwach i nie wyobrażam sobie chociaż raz nie założyć łyżew w zimie. Jeśli nie umiesz jeszcze jeździć to to jest właśnie odpowiedni moment aby się nauczyć.



Stwórz nową playlistę

Czasami warto zmienić zawartość swojego telefonu czy innego sprzętu. Jesteśmy przyzwyczajeni do utworów które słuchamy na codzień, ale pomyśl czy nie warto odświeżyć swoją playlistę bądź chociaż uzupełnić ją nowymi kawałkami? Nowa muzyka może odmienić nasz dotychczasowyy sposób patrzenia na świat.



Czytaj książki/ oglądaj filmy

Jestem osobą która lubi czasami poczytać, ale i obejrzeć film. W roku szkolnym nie przepadam za czytaniem lektur. Zdecydowanie wolę czytać coś co mnie naprawdę zainteresuje i wciągnie dlatego nadrabiam to w ferie. Tak samo można poświęcić uwagę filmom. Może masz gdzieś listę filmów które chcesz obejrzeć, sięgnij po nią i nadrób zaległości.



Spotkaj się ze znajomymi

Zaproś znajomych do domu lub zwyczajnie zaproponuj spotkanie na mieście. Zróbcie sobie totalnie luźny dzień, odpocznijcie razem.



Zrób porządek

Lubie swój pokój lecz często mam w nim straszny bałagan i gdy ktoś przychodzi upycham wszystko po szafkach. Teraz mam całe 2 tygodnie na to aby powoli i dokładnie sprzątać każdy zakątek moich czterech ścian.



Testuj nowe kosmetyki

Uwielbiam oglądać filmiki a których dziewczyny testują nowe kosmetyki. W ferie mam czas aby na spokojnie pójść do drogerii i kupić jakieś produkty. Gdy już wrócę do domu i ja zaczynam testować. Próbuje kosmetyków i tworzę nowe makijaże.



Zmień dekoracje

W czasie nauki dużo czasu spędzamy w swoim pokoju wiec warto coś zmienić. Podczas ferii mamy dużo czasu aby coś zmienić. Czasem warto dodać chociaż jeden mały element wazonik, świeczka .. co tylko chcesz.


Zrób sobie dzień w spa

Zrób sobie relaksująca kąpiel z solą do kąpieli, nałóż maseczkę, wypróbuj nowy makijaż, pomaluj paznokcie.


Tym którzy zaczęli juz ferie życzę aby miło i dobrze wykorzystali ten czas, natomiast Ci którzy mają je w późniejszym czasie niech wytrwale czekają na odpoczynek! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz