sobota, 27 lutego 2016

HAUL KOSMETYCZNY ~ pielęgnacja

   Nie nie dalej nie odpuściłam sobie z blogowaniem! Jakiś czas temu obiecałam sobie, że będę dodawać posty systematycznie.. i tylko na tych obietnicach się skończyło. Jestem na siebie po prostu krótko mówiąc WŚCIEKŁA, że nie potrafię znaleźć czasu na rzecz którą uwielbiam. Coraz częściej gdy mam choć chwilę wolnego pragnę odpocząć, chociaż na chwile włączyć tv czy posłuchać muzyki.. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się dotrzymać wypowiedzianego słowa i posty będą pojawiać się systematycznie. 
   Bez dłuższego gadania przejdźmy do tematu wpisu. Dzisiaj jak już po tytule pewnie wiecie mam haul kosmetyczny który podzielę na dwie części. Pierwsza z nich czyli kosmetyki do pielęgnacji będą dzisiaj natomiast kolorówka ukarze się w następnej notce.

PIELĘGNACJA:



Poszukuję jeszcze jakiegoś dobrego kremu do twarzy. A może masz jakiś dobry i sprawdzony? Jeśli tak to wspomnij o nim w komentarzu, z góry dziękuje :)

NIEDŁUGO DRUGA CZĘŚĆ HAUL-U KOLORÓWKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz