niedziela, 16 sierpnia 2015

20 FAKTÓW O MNIE


Hej!

Dzisiaj chcę opowiedzieć trochę o sobie, dlatego przygotowałam parę faktów :) 
  1. Jestem siedemnastoletnią dziewczyną, która chodzi do 2 klasy liceum.
  2. Lubię matematykę, wiec jestem w klasie matematycznej.
  3. Miałam pięć chomików.
  4. Teraz mam psa i kota.
  5. Uwielbiam serial "Pretty Little Liars" i "Gossip Girl".
  6. Nie lubię filmów ani książek pt. "Harry Potter".
  7. Uwielbiam fotografię i architekturę wnętrz.
  8. Mam fioła na punkcie torebek.
  9. Kocham wiosnę i lato.
  10. Lubię pić kawę.
  11. Zwykle nie jem rano śniadań. 
  12. Mam pamięć wzrokową.
  13. Nie mam rodzeństwa.
  14. Uwielbiam marzyć.
  15. Nie zasnę przy zapalonym świetle. 
  16. Nie należę do cierpliwych osób.
  17. Moim ulubionym kolorem jest biały.
  18. Chciałabym polecieć do Stanów Zjednoczonych i Norwegii. 
  19. Nie wypijam do końca herbaty.
  20. Często kupuję rzeczy które nie są mi w ogóle potrzebne.
Na dzisiaj koniec faktów. Niedługo znowu się pojawia :)
Może macie w pewnych sprawach tak jak ja? Jeśli tak to w jakich? :)
Do zobaczenia w następnym poście
Livka 



4 komentarze:

  1. Masz ze mną trochę wspólnego hihi :)

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nigdy nie doijam herbaty do końca haha :)
    everythinggnothingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nigdy nie doijam herbaty do końca haha :)
    everythinggnothingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu... Mamy sporo wspólnego c:
    1. Lubię matematykę i też jestem w klasie matematycznej ( dokładnie to w matematyczno- politechnicznej),
    2. Jestem w takiej a nie innej klasie, więc lubię architekturę itp.
    3. Też nie przepadam za filmami Harr'ego Pottera, a co do książek to nie wiem, bo właśnie zaczynam czytać tą trylogię :)
    4. Mam pamięć wzrokową c;
    5. Nie wypijam herbaty do końca,
    6. Również chciałabym pojechać do Stanów.
    No, na razie tyle podobieństw, choć jest ich na pewno o wiele, więcej. O sobie mogę dodać, że uwielbiam:
    -czytać książki,
    -kupować książki
    -czytać książki,
    - wypożyczać książki,
    - czytać książki,
    - pożyczać książki,
    - czytać książki,
    - wąchać książki,
    - czytać je,
    - ustawiać, patrzeć na książki
    Wspominałam, że lubię czytać książki? XD

    OdpowiedzUsuń