niedziela, 9 sierpnia 2015

WAKACJE ZA GRANICĄ

Hej! :)

W tym poście opowiem Wam trochę o moich tegorocznych wakacjach. W tym roku miałam okazję polecieć na Kretę. Można o niej opowiedzieć naprawdę wiele.. przyroda, klimat a przede wszystkim relax.. :) Pomijając bardzo długie oczekiwanie po wylądowaniu na bagaż byłam bardzo zadowolona z lotu. Na wakacjach w tak pięknym miejscu czas płynie zupełnie inaczej, wolniej. Całymi dniami mogłam leżeć na plaży czy przy basenie i nie robić nic.. dzięki temu zapomniałam o życiu codziennym, swoje problemy zostawiłam bardzo daleko w Polsce. Przez ten czas skupiałam się tylko na dobrej zabawie i zastanawianiu co wydarzy się w następnym dziale książki którą akurat czytałam. Miałam też okazję odwiedzić Grecką Tawernę gdzie ludzie są naprawdę przemili.. zamówiłam talerz pysznych ośmiorniczek których smaku nigdy nie zapomnę. Niestety jak zawsze nadchodzi dzień wyjazdu i musiałam po pięknych 8 dniach wrócić do rzeczywistości. Bardzo się cieszę, że miałam okazję tam pojechać. Jest to cudowne miejsce.

A teraz czas na zdjęcia które zrobiłam podczas pobytu :)



Do zobaczenia w kolejnym poście! 
Livka

2 komentarze:

  1. Ale ja ci zazdroszczę! :D Wakacje na Krecie! Cudo! Ja byłam jedynie nad morzem i nie trafiła się pogoda... Ale nie narzekam! Osobiście kocham czytać książki i robię to codziennie. A co to za książkę czytałaś? Ja na razie skupiam się na bestselerach, a ty? Bardzo ładne zdjęcia :) Widać, że masz do tego smykałkę! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam "Zostań jeśli kochasz" lecz zrobiłam błąd bo pierw obejrzałam film i teraz źle mi się czytało książkę.
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

      Usuń