sobota, 22 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL przybory szkole + DIY

Dwa miesiące wakacji, leniuchowania bądź tez ciężkiej pracy się już kończą. Wielkimi krokami zbliża się koniec sierpnia. W związku z tym wszyscy chodzą po sklepach i szukają swoich wymarzonych zeszytów i przyborów do szkoły. Ja właśnie swoje już wybrałam i chcę je Wam pokazać.

Oczywiście nie zabraknie projektów DIY! 


Zeszyty: 


Do przedmiotów w których zwykle pisze się mało wybrałam zeszyty A5 - 60 kartek. Kupiłam je w realu i są to jedne z najtańszych zeszytów, ale urzekł mnie ich kolor. Są w kolorach pastelowych co mi się bardzo podoba.  




Do przedmiotów rozszerzonych i matematyki w tym roku zdecydowałam się kupić zeszyty A4 - 96 kartek. Są one z tej samej serii co poprzednie, czyli kolory pastelowe. Natomiast na obrazku drugim jest zeszyt do J. polskiego, również A4.


ZESZYT DIY
Zeszyt na powyższym zdjęciu jest przerobiony przeze mnie. Był on brzydkiego żółtego koloru, więc postanowiłam coś w nim zmienić. Jak to zrobiłam możecie zobaczyć na moim kanale na YT ( link do filmu - https://www.youtube.com/watch?v=scQ_e1WRu6s )


Kolejna rzecz którą kupiłam jest teczka. Przydaje się ona do różnych kserówek z angielskiego czy innego przedmiotu i nie musimy ich szukać po całej torbie :)


Mam również kilka zakreślaczy, długopisów itp. rzeczy.


Pomyślałam, że fajnie by było mieć gdzieś w jednym miejscu wszystkie ogólne informacje z danego przedmiotu, wiec w tesco kupiłam takie 4 książeczki, małe tablice. W nich są różne wzory (matematyka), w skrócie wypisane czasy i słówka (J. angielski) itp.


PIÓRNIK DIY
Kolejnym przyborem jest piórnik który również sama przerobiłam, Jak to zrobiłam możecie zobaczyć też na moim kanale pod tym samym linkiem co zeszyt ( https://www.youtube.com/watch?v=scQ_e1WRu6s ) lub oglądając go tutaj :)








4 komentarze:

  1. Bardzo fajne te zeszyty takie zwykłe kolorowe - minimalistyczne
    bardzo mi się podobają ;)
    obserwuje i życzę powodzenia w blogowaniu ;*
    + zapraszam do siebie http://blogbyklodii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zeszyty, proste ale ładne c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post:) Ładne zeszyty;) ( zapraszam http://blognatalies.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że starszy post, ale super pomysł Z tymi zeszytami :)
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń