wtorek, 18 sierpnia 2015

KANAŁ NA YouTube!

Hej hej! 

Dzisiaj będzie post trochę krótki i informacyjny.
Od dłuższego już czasu zastanawiałam się nad założeniem kanału na YouTube. Na samym początku maiłam w ogóle od tego zacząć, nie myślałam o blogu tylko o yt. Próbowałam nakręcać jakieś filmy, vlogi itp. dużą radość sprawiało mi również ich montowanie, lecz gdy przychodziło do momentu pokazania mojej pracy i wysiłku światu.. momentalnie rezygnowałam. :/ Któregoś dnia siedząc w domu zaczęłam nakręcać jakieś chwilowe filmiki, robić zdjęcia, aż w końcu wieczorem leżąc już w łóżku włączyłam laptopa i zaczęłam to wszystko razem montować. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał, ale w dalszym ciągu miałam pewne obawy co do opublikowania. I tak na drugi dzień postanowiłam, że w pierwszej kolejności stworzę bloga. Co prawda blog nie istnieje zbyt długo, ale już widzę pod niektórymi postami bardzo miłe komentarze za które bardzo dziękuje! i to właśnie dzisiaj siedząc w pokoju na kanapie i myśląc o tych wszystkich rzeczach które zmieniałam odważyłam się i opublikowałam swój pierwszy film na YouTube! :) Bardzo się z tego powodu Cieszę. Na razie jest to coś typu reklamy kanału. Filmik ten zawiera informacje na temat tego co mam zamiar nagrywać w przyszłości. Mam nadzieję, że to wszystko mi jakoś wyjdzie i się uda. Liczę na Wasze wsparcie ;)) 



Zostań na dłużej a nie pożałujesz! Obserwuj mojego bloga i zasubskrybuj kanał na YT! :)
Livka :)

4 komentarze:

  1. Gratulację za odwagę! Sama myślałam nad założeniem kanału na yt ale moi rodzice( też mam 17 na karku) się nie zgadzają ponadto nie mam dobrego sprzętu :/ Przreśli link do kanału to dostaniesz subskrypcję.
    Też założyłam niedawno bloga i właśnie ruszyła seria szkolna tu filmik promujący https://www.youtube.com/watch?v=fDPWllQ77w0
    a tu blog http://barwydorothy.blogspot.com/2015/08/seria-szkolna-1-jak-kupic-artykuy.html
    Serdecznie zapraszam i liczę na komentarz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i na pewno do Ciebie wpadnę! :)
      link do kanału yt: https://www.youtube.com/channel/UCMrT4BBZaILxF9raNTbgXlw/feed?activity_view=3

      Usuń
  2. Tak, gratuluję odwagi :) Początki są trudne, więc nie poddawaj się i je przetrwaj. Masz moje wsparcie c: Osobiście nie myślałam nad zakładaniem konta, ale ja nie znam się na montowaniach itd. xd ( taki ze mnie komputerowiec xP ) No, więc powodzenia, trzymam kciuki i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, na pewno będę Cię oglądać! Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Mój blog - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń