sobota, 29 sierpnia 2015

STYLIZACJA NA ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO!

No i stało się, mamy ostatnie dni wakacji. Pisząc ten wpis nasuwa mi się pytanie: Kiedy to wszystko zleciało? Dopiero co wybierałam się na zakończenie roku szkolnego a tu już początek kolejnego. Piękne dwa miesiące szybko odchodzą, ale na pewno na długo zostaną w naszej pamięci. Dzisiejszy post będzie trochę modowy, ponieważ pokarzę Wam moje trzy propozycje stylizacji na rozpoczęcie roku szkolnego.

Pierwszą propozycją jest sukienka, którą kupiłam na jakimś bazarku.


Stylizacja numer 2:

bluzka - ?
spódnica - bershka

Stylizacja numer 3:

bluzka - Cropp
spodnie - Stradivarius

Do każdej stylizacji wybrałam buty z Deichmann. Są to zwykłe klasyczne czarne szpilki.

Do zobaczenia w następnym poście! :)






3 komentarze:

  1. Witam~
    Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA. Szczegóły znajdziesz na moim blogu.
    Powodzenia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 stylizacja mega ;D
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją :)
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń