niedziela, 9 sierpnia 2015

NA POCZĄTEK

Hej. Mam na imię Oliwia i mam siedemnaście lat. Ciesze się, że wreszcie założyłam tego bloga. Myślałam o tym już od dłuższego czasu lecz nigdy nie mogłam się zebrać i odważyć. Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, ale zawsze coś mnie do tego ciągnęło. :)

Mam bardzo dużo pomysłów, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Interesuje się mnóstwem rzeczy więc czytając moje posty na pewno nie będziecie się nudzić.

Jeśli chodzi o posty - teraz są wakacje wiec czasu wolnego mam dużo i myślę, że posty będą się pojawiać dwa bądź trzy razu w tygodniu. Pamiętajcie że chodzę jeszcze do szkoły więc w roku szkolnym tego czasu nie mam zbyt wiele, ale mam nadzieję, że wpisy będą się pojawiać systematycznie.

W najbliższym czasie planuję założyć także konto na YouTube.

Chcę jeszcze dodać, jeśli macie jakieś pytania, pomysły na posty lub podpowiedzi co do wyglądu bloga możecie pisać do mnie na adres livkayt@gmail.com . Komentarze i emaile będę zawsze czytać i na nie odpowiadać. Jeśli macie jakiś problem lub chcielibyście współpracować to zapraszam! :)

I to by było chyba na tyle. Mam nadzieję, że będziecie zainteresowani tym blogiem i zostaniecie na dłużej. Do zobaczenia w następnym poście :)

Pozdrawiam Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz